Maksuehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Lisätietoa: https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot

Jousto lasku ja osamaksu

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Lue lisää.

Osta laskulla OP

Osta laskulla on OP:n tarjoama luotettava ja turvallinen maksutapa verkossa ostamiseen. Saat laskun postitse kotiisi ja vähintään 30 päivää maksuaikaa. Maksaa voit kerralla tai joustavasti erissä. Vähimmäiserä on 50 euroa.

  • Vähintään 20-vuotiaille Suomessa asuville, joilla on suomalainen henkilötunnus
  • 50–2000 € ostoksille
  • Ensimmäiselle maksuerälle korotonta ja kulutonta maksuaikaa 30 päivää
  • Tunnistautuminen suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla
  • Luotonantaja tarkistaa luotto- ja osoitetiedot
  • Laskutuslisä ostajalle 0 €/kk
  • Osta laskulla -rahoituksen nimelliskorko on kiinteä 14,95 %

Rahoituksen ehdot.

Toimitusehdot

Verkkokaupasta ostettuihin palveluihin voit varata ajan osoitteesta www.vello.fi/ucco (autofix, siivous). Muihin palveluihin ajanvaraus tulee tehdä puhelimitse tai sähköpostilla. Halutessasi voit valita myös yhteydenottopyynnön, jolloin olemme sinuun yhteydessä kahden arkipäivän kuluessa.

Palautus

Mikäli tulet toisiin ajatuksiin, voit perua tilauksesi 14. päivän sisällä ostosta. Tässä tapauksessa olethan yhteydessä meihin: asiakaspalvelu@uccopalvelut.fi tai 0408488228. Palautustapauksissa palautus tehdään valitulle maksutavalle. 

Reklamaatio

Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi palveluun/työn lopputulokseen, olethan yhteydessä meihin mahdollisimman pian virheen havaitsemisesta. Voit tehdä reklamaation soittamalla, mutta suosittelemme tekemään reklamaation kirjallisesti, esim. sähköpostilla asiakaspalvelu@uccopalvelut.fi. Reklamaatioon on hyvä liittää mukaan myös kuvia mahdollisesta virheestä.

Yhteensä:
    Kassalle